مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 07:002020-03-17پزشكي

بیماران ام اس بیشتر مراقب باشند


یک متخصص مغز و اعصاب با اشاره به اینکه افرادی که دچار ام اس پیشرفته هستند، بیشتر از افراد دیگر دچار عفونت های ریوی، عفونت های اداری و زخم بستر می شوند، - ایسنا/اصفهان یک متخصص مغز و اعصاب با اشاره به اینکه افرادی که دچار ام اس پیشرفته هستند، بیشتر از افراد دیگر دچار عفونت های ریوی، عفونت های اداری و زخم بستر می شوند، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، بیماران مبتلا به ام اس باید نسبت به سایر افراد بیشتر احتیاط کنند.

وحید شایگان نژاد در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه ام اس یک بیماری خود ایمنی است که علیه سیستم عصبی مرکزی واکنش ایمنی بیش از حد و غیرمعمول نشان می دهد، اظهارکرد: داروهایی که برای درمان این بیماری تجویز می شود برای تعدیل کردن سیستم ایمنی است تا بدن نسبت به خود واکنش نشان ندهد.

وی خاطرنشان کرد: برخی از بیماران مبتلا به ام اس که هنوز بیماری شان پیشرفت نکرده و بر روی تخت و ویلچر نرفته باشند، با افراد عادی یکسان هستند و در صورت ابتلا به ویروس کرونا تفاوت ظاهری چندانی با افراد عادی ندارند.

این متخصص مغز و اعصاب با اشاره به اینکه افرادی که دچار ام اس پیشرفته هستند، بیشتر از افراد دیگر دچار عفونت های ریوی، عفونت های اداری و زخم بستر می شوند، تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، بیماران مبتلا به ام اس باید نسبت به سای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران ام اس بیشتر مراقب باشند

بیماران ام اس بیشتر مراقب باشند