مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 07:062020-03-17پزشكي

نخستین بیمار مبتلا به کرونا در سردشت فوت کرد


روژان قادری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این بیمار که یک مرد 39 ساله و ساکن شهر ربط از توابع بخش مرکزی سردشت بود، با وجود تلاش کادر درمانی بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان، فوت کرد.

وی گفت: از شهروندان به ویژه مردم شهر ربط و روستاهای تابعه آن درخواست می شود با توجه به وضعیت پیش آمده و فوت یکی از شهروندان مبتلا به کرونا با ماندن در خانه و رعایت نکات بهداشت فردی در قطع زنجیره این بیماری واگیر مشارکت جدی داشته باشند.

وی بیان کرد: از مجموع نمونه های ارسالی از این شهرستان برای تشخیص بیماری کرونا، 6 مورد مثبت اعلام شده است که با بهبودی و ترخیص 2 مورد و فوت یک نفر هم اکنون تنها سه نفر در بخش ایزوله بیمارستان این شهرستان تحت مراقبت بهداشتی و درمانی هستند.

وی از شهروندان خواست تا از تجمع در مراکز خرید، فروشگاه ها، خیابان ها و شب نشینی های گروهی خودداری کنند و در این شرایط ویژه از منزل خارج نشوند.

رییس شبکه بهداشت و درمان تاکید کرد: مشارکت مردم به خصوص ماندن در منزل می تواند نقش مهمی در کاهش و پیشگیری از این بیماری داشته باشد از این رو انتظار داریم شهروندان در صورت نیاز جدی و ضروری از منازل خود خارج شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین بیمار مبتلا به کرونا در سردشت فوت کرد

نخستین بیمار مبتلا به کرونا در سردشت فوت کرد