مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 07:102020-03-17پزشكي

کنترل سلامت 56 هزار نفر در ورودی های خراسان جنوبی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در راستای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس، بیش از 56 هزار نفر در ورودی های استان پایش شدند.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در راستای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس، بیش از 56 هزار نفر در ورودی های استان پایش شدند.

محمدرحیم شهریاری، امروز سه شنبه 27 اسفند، در جریان بازدید از ایستگاه مراقبتی ترمینال مسافربری بیرجند بیان کرد: به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تیم های هلال احمر در راستای پایش مسافران در ورودی های شهرستان های مختلف استان مستقر شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: از ابتدای طرح پایش تاکنون 56 هزار و 544 نفر توسط این تیم ها پایش و سطح سلامت آن ها کنترل شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اظهار کرد: تاکنون 51 نفر مشکوک به کرونا ویروس در روند پایش مسافران شناسایی و به مراکز درمانی ارجاع داده شده اند.

شهریاری با بیان اینکه 425 نفر از داوطلبان هلال احمر در قالب 165 تیم در این طرح همکاری داشته اند، افزود: بدون شک اقدامات این افراد با شناسایی افراد مشکوک، در راستای جلوگیری از این ویروس نقش بسزایی دارد.

وی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده در راستای جلوگیری از شیوع این ویروس بیان کرد: از 13 اسفندماه جاری تاکنون بیش از 12 هزار و 521 نفر آموزش های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل سلامت 56 هزار نفر در ورودی های خراسان جنوبی

کنترل سلامت 56 هزار نفر در ورودی های خراسان جنوبی