مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 07:302020-03-17سياسي

ضدعفونی محلات همدان توسط 200 گروه جهادی


فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه روز گذشته با حضور 200 گروه جهادی کار ضدعفونی در محلات انجام شد گفت: هنوز برخی کرونا را جدی نگرفته اند، بنابراین امروز در پیاده راه بوعلی کار آگاهی بخشی با خودروی صوت انجام می شود.

- علی بقایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: پس از شیوع ویروس کرونا و ابلاغ ماموریت به صورت سلسله مراتب ما هم ماموریت یافتیم که برای مقابله با آن وارد عمل شویم.

وی با بیان اینکه از روز 10 اسفندماه قرارگاه مقابله با ویروس کرونا در شهرستان آغاز شد افزود: هشت حوزه بسیج نیز قرارگاه را تشکیل دادند و ستاد مردمی نیز با حضور نماینده ولی فقیه در استان راه اندازی شد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه قرارگاه پدافند زیستی به ریاست فرماندار و جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) راه اندازی شد افزود: کمیته های پدافند زیستی شهرستان فعال شد تا کار منسجم و ستادی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه برخی گروه ها از همان ابتدا شروع به تولید ماسک، الکل و مواد ضدعفونی کننده کردند افزود: تاکنون 6 مورد از کارگاه های کوچک و خانگی با هماهنگی علوم پزشکی اقدام به راه اندازی خط تولید ماسک کرده اند.

بقایی یادآور شد: مقرر شد کارگاه ها و خانه هایی که امکان تبدیل به خط تولید ماسک هستند، وارد عمل شوند که در مجموع 6 کارگاه که دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضدعفونی محلات همدان توسط 200 گروه جهادی

ضدعفونی محلات همدان توسط 200 گروه جهادی