مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 07:302020-03-17اجتماعي

به جای حضور در باغ رضوان ارومیه، اموات خود را مجازی زیارت کنید


در پی شیوع کرونا و لزوم عدم حضور در اماکن پرتردد ازجمله آرامستان ها، شهرداری اورمیه اقدام به رونمایی از یک اپلیکیشن کاربردی به منظور «زیارت مجازی» نموده است؛ - ایسنا/آذربایجان غربی در پی شیوع کرونا و لزوم عدم حضور در اماکن پرتردد ازجمله آرامستان ها، شهرداری اورمیه اقدام به رونمایی از یک اپلیکیشن کاربردی به منظور زیارت مجازی نموده است؛ که این اپلیکیشن امکان زیارت قبور به صورت مجازی را فراهم آورده و از تردد مردم در باغ رضوان جلوگیری می کند.

این اپلیکیشن بعد از اتمام معضل کرونا نیز می تواند مورد استفاده شهروندان اورمیه برای یافتن محل دقیق متوفایان خود و یا تداوم زیارت مجازی را فراهم آورد.

در رابطه با این اپلیکیشن، یاسر اسدپور، رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اورمیه، با توجه به در پیش بودن پنج شنبه آخر سال و زیارت قبور و همچنین لزوم عدم مراجعه به آرامستان ها با توجه به شیوع کرونا، اظهار کرد: زیارت مجازی اهل قبور از طریق سامانه و اپلیکیشن همراه جستجوی متوفی در آستانه پنجشنبه آخر سال و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا امکان پذیر است.

وی افزود: شهروندان می توانند توسط اپلیکیشن جستجوی متوفیان به صورت مجازی به اهل قبور و خویشاوندان خود فاتحه و آیاتی از قرآن کریم قرائت کنند و شهرداری اورمیه در راستای سیاست های شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به جای حضور در باغ رضوان ارومیه، اموات خود را مجازی زیارت کنید

به جای حضور در باغ رضوان ارومیه، اموات خود را مجازی زیارت کنید