مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 07:362020-03-17پزشكي

عبور از بحران با کمک موسیقی/ فرصتی طلایی در اختیار رسانه ملی است


یک پژوهشگر موسیقی از مدیران سازمان صداوسیما خواست تا طی روزهای پیش رو با دعوت خوانندگان و هنرمندان مطرح موسیقی از این فرصت طلایی برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا استفاده کند.

- علی مغازه ای پژوهشگر و کارشناس حوزه موسیقی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به شرایط بحرانی روزهای پیش رو در پی شیوع بیماری کرونا توضیح داد: این روزهای یکی از بزرگ ترین و مهم ترین سئوالات این است که هنرمندان حوزه های مختلف در این شرایط چه نقشی می توانند داشته باشد؟ با توجه به اینکه طبق آمارهای رسمی ارائه شده از سوی وزارت بهداشت و نهادهای مرتبط هنوز نیمی از مردم به این باور نرسیده اند که باید برای از خود مراقبتی در جهت پیشگیری از شیوع این بیماری ناخوانده در خانه بمانند، این هنرمندان هستند که می توانند یک نقش تاریخی مهمی را در این مقطعه داشته باشند که این موضوع یک شرط دارد.

وی ادامه داد: شرط مهم این است که مدیران رسانه ملی هم امروز این نقش تاریخی را ایفا کرده و با هماهنگی مراجع بالاتر، این اجازه را داشته باشد تا با دعوت از هنرمندان حوزه های مختلف به ویژه حوزه موسیقی و فراهم کردن شرایط اجرای زنده با نمایش ساز به آنها پیام مهم ماندن در خانه و موارد پیشگیرانه از نفوذ ویروس کرونا را از طریق هنر به مخاطب منتقل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور از بحران با کمک موسیقی/ فرصتی طلایی در اختیار رسانه ملی است

عبور از بحران با کمک موسیقی/ فرصتی طلایی در اختیار رسانه ملی است