مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 07:362020-03-17پزشكي

معترضان به بسته شدن درهای حرم امام رضا(ع) شیعه انگلیسی هستند


مهدی طباطبایی روز سه شنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: هیئات مذهبی ما با بصیرت و انقلابی اند و از روز نخست که ویروس کرونا وارد استان شد هیئات مذهبی تابع دستورات متخصصان بهداشت و سلامت بودند و جلسات و تجمعات مذهبی هم تعطیل شد.

وی اظهار داشت: در همین راستا در روز ولادت امام جواد (ع) تجمعی برگزار نشد و هزینه هایی که در این روز قرار بود توسط هیئات انجام شود صرف خرید گل و شیرینی برای جامعه پزشکی بیمارستانهای امام رضا(ع) و شریعتی و همچنین توزیع غذا در حاشیه شهر شد.

رییس شورای هیئات مذهبی خراسان رضوی گفت: بستن درهای حرم مطهر امام رضا (ع) با نظر متخصصان وزارت بهداشت و سلامت انجام شده است و رهبر معظم انقلاب هم فرمودند نظر متخصصان در این زمینه باید اعمال شود و وقتی رهبر معظم انقلاب می گویند باید به دستورالعمل های بهداشتی توجه کنیم همه ما و هر انسان انقلابی ولایت مدار دغدغه مند باید تبعیت کند و نباید نسبت به جان مردم بی تفاوت بود.

طباطبایی افزود: بنابر این هیچ تجمع و اعتراضی در این خصوص پذیرفته نیست چون بحث جان مردم مطرح است و اگر در این زمینه کوتاهی شود حضرت رضا (ع) از مسوولان مطالبه خواهند کرد.

وی ادامه داد: کرونا و شیوع آن را باید جدی گرفت و ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت باید تحمل داشته باشند و به فکر جان مردم باشند و هر کسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معترضان به بسته شدن درهای حرم امام رضا(ع) شیعه انگلیسی هستند

معترضان به بسته شدن درهای حرم امام رضا(ع) شیعه انگلیسی هستند