مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 07:552020-03-17سياسي

تدارک گسترده و برنامه ریزی ویژه رسانه استانی برای نوروز 99


مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: رسانه استانی همانند سنوات گذشته برنامه های شاد و متنوعی را برای نوروز 99 و آغاز سال جدید تدارک و پیش بینی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیمای زنجان، محسن لطیفی گفت: سیمای مرکز زنجان نوروز 99 را با ویژه برنامه تحویل سال نو که گل بهار نام دارد به مدت 180 دقیقه از ساعت6 صبح آغاز می کند.

پخش زنده مراسم تحویل سال نو و بیانات نوروزی رهبر معظم انقلاب، ارتباط با گزارشگران آزاد شهرهای استان، معرفی موسیقی محلی، فرهنگ بومی و آداب و رسوم نوروزی مناظق مختلف استان، ارتباط با سایر مراکز استانی از آیتم های این ویژه برنامه است.

وی افزود: برنامه بایرام گجه لری عنوان دیگر ویژه برنامه ای است که بمدت 60 دقیقه از اول تا سیزدهم فروردین از ساعت 21 هرشب به تهیه کنندگی علی رجبی با آیتم های مختلفی مانند گزارش طنز، دابسمش، نوروزنامه، مسابقه پیامکی و موسیقی محلی اوقات شادی را برای بینندگان به ارمغان خواهد آورد.

لطیفی با اشاره به شرایط فعلی جامعه گفت: امسال با توجه به انتشار ویروس کرونا هشدارها و آخرین اخبار این بیماری با برقراری ارتباط مستقیم، همچنین دعوت از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان از شبکه اشراق پخش شده و سعی خواهد شد تا با ایجاد لحظات شاد و مفرح با تبلیغ صحیح پویش در خانه بمانیم قدمهای موثر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک گسترده و برنامه ریزی ویژه رسانه استانی برای نوروز 99

تدارک گسترده و برنامه ریزی ویژه رسانه استانی برای نوروز 99