مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 09:502020-03-17ورزشي

بلاتکلیفی در فدراسیون تنیس به استان ها ضربه زد


رییس هیأت تنیس استان اصفهان با بیان این که در حوزه قهرمانی عملکرد خوب و مناسبی داشتیم، گفت: البته انتظار خودمان بیشتر بود و یکی از دلایل عمده این بود که فدراسیون تنیس بلاتکلیفی داشت و از ابتدای سال 98 با سرپرست اداره شد و برنامه های بلندمدت، - فرهاد رحیمی امروز در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان در مورد عملکرد هیأت تنیس اصفهان در سال 98 اظهار داشت: تمرکز هیأت تنیس اصفهان در سال 98 بیشتر روی رده های پایه بود و در همین راستا میزبانی مسابقات کشوری در رده های سنی پایه در 2 بخش دختران و پسران داشتیم.

رییس هیأت تنیس استان اصفهان ادامه داد: در مسابقات قهرمانی کشور تنیس زیر 16 و 18 سال پسران تیم اصفهان عنوان قهرمانی را کسب کرد؛ در بخش دختران نیز تیم اصفهان به نایب قهرمانی را به دست آورد، اصفهان در گذشته کم تر در بخش دختران موفق به کسب مقام شده بود.

وی با بیان این که در حوزه قهرمانی عملکرد خوب و مناسبی داشتیم، گفت: البته انتظار خودمان بیشتر بود و یکی از دلایل عمده این بود که فدراسیون تنیس بلاتکلیفی داشت و از ابتدای سال 98 با سرپرست اداره شد و برنامه های بلندمدت، میان مدت و کوتاه مدت مناسبی وجود نداشت.

رحیمی تصریح کرد: امیدواریم انتخابات فدراسیون تنیس در سال 99 زودتر برگزار شود زیرا برنامه هیأت ها بر اساس برنامه فدراسیون خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی در فدراسیون تنیس به استان ها ضربه زد

بلاتکلیفی در فدراسیون تنیس به استان ها ضربه زد