مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 10:052020-03-17اقتصادي

ممنوعیت پذیرش مشتری در شعبه های مک دونالد و استارباکس


شرکتهای مک دونالد و استارباکس با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا، تصمیم گرفتند بخش صرف غذا و نوشیدنی در شعبه های آمریکایی خود را تعطیل کرده و به خدمات فروش غذای بیرون بر و تحویل غذا روی بیاورند.

- شرکتهای مک دونالد و استارباکس با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا، تصمیم گرفتند بخش صرف غذا و نوشیدنی در شعبه های آمریکایی خود را تعطیل کرده و به خدمات فروش غذای بیرون بر و تحویل غذا روی بیاورند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مک دونالد که بزرگترین رستوران زنجیره ای جهان است، همچنین اعلام کرد سلف سرویس نوشیدنیها و کیوسکها و همچنین بخش بازی کودکان را در رستورانهایش تعطیل می کند.

استارباکس که بزرگترین فروشنده زنجیره ای قهوه در جهان است، اعلام کرد تمام شعباتش را در مناطقی که بالاترین میزان آلودگی به ویروس کرونا داشته اند و همچنین شعباتش در مراکز خرید بزرگ و محیطهای دانشگاهی را حداقل به مدت دو هفته تعطیل خواهد کرد و شعباتش در آمریکا و کانادا فقط قهوه خواهند فروخت و دیگر مشتریان نمی توانند قهوه خود را در محل صرف کنند.

این اقدامات بی سابقه در شرایطی صورت می گیرد که مقامات آمریکایی در نیویورک، لس آنجلس و سایر شهرهای بزرگ بارها، رستورانها و سالنهای تاتر و سینما را برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا تعطیل کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت پذیرش مشتری در شعبه های مک دونالد و استارباکس

ممنوعیت پذیرش مشتری در شعبه های مک دونالد و استارباکس