مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 10:102020-03-17فرهنگي

آمازون فروش نسخه های «نبرد من» هیتلر را ممنوع کرد


با فراز و فرودهایی که در سال های اخیر درباره فروش کتاب آدولف هیتلر وجود داشت، سرانجام به دلایلی نامعلوم فروش بیشتر نسخه های «نبرد من» در آمازون ممنوع شد.

- با فراز و فرودهایی که در سال های اخیر درباره فروش کتاب آدولف هیتلر وجود داشت، سرانجام به دلایلی نامعلوم فروش بیشتر نسخه های نبرد من در آمازون ممنوع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از گاردین، بعد از چند دهه کمپین کردن از سوی سازمان های خیریه ضدنازی، آمازون فروش نسخه های ماین کامپف یا نبرد من آدولف هیتلر و دیگر کتاب هایی که جزو پروپاگاندای نازی ها محسوب می شوند را ممنوع اعلام کرد.

کتاب فروشان طی روزهای اخیر مطلع شدند که دیگر اجازه ندارند کتاب های نوشته شده توسط نازی ها از جمله کتاب اتوبیوگرافیکی هیتلر و کتاب های کودکان نازی ها را در وبسایت به فروش برسانند.

به افرادی که نسخه های دسته دوم نبرد من را به فروش می رسانند نیز ایمیلی فرستاده و به آن ها گفته شده دیگر اجازه ندارند این کتاب را به فروش برسانند چون منشور اخلاقی وبسایت را نقض می کند.

این ممنوعیت روی نسخه های اصلی این کتاب که توسط ناشران بزرگ از جمله رندوم هاوس لندن و جیکو هند منتشر شده اند و بسیار هم پرفروش بوده اند اثر می گذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمازون فروش نسخه های «نبرد من» هیتلر را ممنوع کرد

آمازون فروش نسخه های «نبرد من» هیتلر را ممنوع کرد