مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 10:552020-03-17سياسي

چرا سن ورود به دانشگاه فرهنگیان افزایش نمی یابد؟/ به جوانان فرصت دهیم


عضو کمیسیون آموزش دیده بان شفافیت و عدالت کشور گفت: از وزیر آموزش و پرورش می خواهیم که با افزایش سن ورود به دانشگاه فرهنگیان تا 24 سال تمام، این فرصت را به جوانان علاقه مند به شغل معلمی بدهند تا بار دیگر خود را برای حضور در این شغل باارزش محک بزنند.

- علی امرایی عضو کمیسیون آموزش دیده بان شفافیت و عدالت کشور در گفت وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در خصوص موضوع درخواست تعدادی از جوانان علاقه مند برای افزایش سن ورود به دانشگاه فرهنگیان، اظهار کرد: چندی پیش نامه ای با امضای 5 هزار جوان علاقه مند به تحصیل در دانشگاه فرهنگیان به ما ارجاع شد که خواستار افزایش سقف سن ورود به این دانشگاه تا 24 سال تمام بودند.

وی ادامه داد: این خواسته جوانان مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد در گذشته سن ورود به دانشگاه فرهنگیان تا 24 سال بود و از سال 92 به بعد سقف سنی به 22 سال کاهش یافت و این در حالی بود که ظرفیت پذیرش 2.

5 برابر شد یعنی دایره پذیرش به رقم افزایش ظرفیت، کمتر شد.

امرایی افزود: معتقدیم خواسته این جوانان با توجه به اینکه قبلا هم افزایش سن تا 24 سال بود، خواسته نامعقولی نیست ضمن اینکه سن استخدام در حال حاضر 30 سال است و افزایش سن تا 24 سال آسیبی به نظام آموزشی نمی زند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا سن ورود به دانشگاه فرهنگیان افزایش نمی یابد؟/ به جوانان فرصت دهیم

چرا سن ورود به دانشگاه فرهنگیان افزایش نمی یابد؟/ به جوانان فرصت دهیم