مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 11:002020-03-17سياسي

روند شیوع کرونا در گیلان کاهشی نیست


نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در استان گیلان با تأکید بر کاهشی نبودن شیوع کرونا در استان گیلان گفت: با اقدامات انجام شده به نقطه ثابتی رسیدیم ولی این به معنا کاهشی بودن روند کرونا در استان نیست زیرا ممکن است با بحران جدید مواجه شویم.

- محمدحسین قربانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت، با بیان اینکه حجم کاری در بیمارستان های استان بسیار زیاد است، اظهار کرد: از روز اول شیوع کرونا در استان گیلان کادر درمانی و پرستاری استان باوجود کمبودها به صورت شبانه روزی فعالیت کرده و این تلاش تا کنترل کامل کرونا در استان ادامه دارد.

وی شهید نامیدن پزشکان و پرستاران توسط مقام معظم رهبری نشان از فداکاری این قشر از جامعه دانست و افزود: کادر درمانی استان گیلان در مقابله با کرونا تاکنون 10 شهید را تقدیم نظام جمهوری اسلامی و جامعه پزشکی استان کرده است که این امر نشان دهنده تعهد کاری این قشر از جامعه است.

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در استان گیلان با اشاره به بستری شدن هزار و 270 بیمار در بیمارستان های استان بیان کرد: در طی این مدت با اقداماتی که اندیشیدیم توانستیم کمی وضعیت خود را تثبیت و از اوج گیری ویروس کرونا جلوگیری کنیم ولی نگرانی ما بی توجهی مردم به خود قرنطینه کردن است زیرا با ادامه همین روند با افزایش بحران و مبتلایان جد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند شیوع کرونا در گیلان کاهشی نیست

روند شیوع کرونا در گیلان کاهشی نیست