مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 11:062020-03-17سياسي

امر به معروف و نهی از منکر مورد بی مهری قرار گرفته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر سه شنبه در مراسم تشکیل ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بیرجند بیان کرد: بسیاری از مسائل تا تبیین می شود، بدون حاشیه پذیرفته می شود اما برخی از مسائل توسط جامعه پذیرفته نمی شود.

وی با بیان اینکه یک بنا برای انجام فعالیت هایش نیازمند ابزار خاصی است، افزود: وقتی فردی در یک زمین زراعی سرمایه گذاری می کند، در چهارچوب های مشخص و حساب شده عمل می کند و اقداماتش هم قابل فهم است.

آیت الله عبادی با بیان اینکه اگر در بروز بیماری های مسری حدود رعایت نشود فاجعه به بار می آید، اظهار کرد: حتی شوروی کمونیسم رها شده نیست و ایدئولوژیک دارد بنابراین اگر نظامی بر اساس اهدافی آمده و بنا است به جایگاهی برسد باید دارای قانون باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: خداوند به عنوان خالق بشر، مقرر فرموده که اگر می خواهیم اهم مسائل برای جامعه بشری منزل به منزل به کمال برسد، باید دارای نظارت عامه باشد.

وی با بیان اینکه همه بر اساس یک ایده و عقیده جمع شده اند که باید از منافع و سو استفاده های شخصی، گروهی و حزبی مصون بمانند، افزود: اگر قوانین رعایت نشود حقوق دیگران از بین می رود.

مسئولان در برابر مسئولیت ها پاسخگو باشند آیت الله عبادی با بیان اینکه اگر می خواهیم به قانونی که موجب کمال،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امر به معروف و نهی از منکر مورد بی مهری قرار گرفته است

امر به معروف و نهی از منکر مورد بی مهری قرار گرفته است