مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 11:152020-03-17ورزشي

دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی: در خانه بمانیم


دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: برای شکست دادن کرونا باید همه مردم به توصیه های مسوولان مبنی بر خانه نشینی و حضور نیافتن در اجتماعات عمل کنند تا زنجیره این بیماری قطع و بر آن پیروز شویم.

- ایسنا/یزد دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: برای شکست دادن کرونا باید همه مردم به توصیه های مسوولان مبنی بر خانه نشینی و حضور نیافتن در اجتماعات عمل کنند تا زنجیره این بیماری قطع و بر آن پیروز شویم.

حمید بهزادپور در گفت وگو با ایسنا افزود: اگر همه بخواهیم سهمی موثر در شکست دادن کرونا داشته باشیم، باید تا هر زمان که نیاز است فقط در خانه بمانیم.

وی ادامه داد: پیروزی بر کرونا به همکاری همه مردم و در کنار هم قرار گرفتن با رعایت مقررات و عمل به توصیه های مسئولان نیازمند است و باید آن را یک وظفه ملی و انسانی بدانیم.

این دروازه بان تیم مقاومت گلساپوش یزد در لیگ برتر ساحلی کشور، اظهار کرد: اگر هر فرد به سهم خود تا زمان مورد نیاز خانه نشین شود و توصیه ها را عمل کند، موفقیت قطعی است.

بهزادپور تاکید کرد: مردم ایران در 40 سال گذشته از بسیاری مشکلات با هوشیاری و همکاری عبور کرده اند و بدون شک در این موضوع نیز در سایه همدلی بر این ویروس منحوس غلبه خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی: در خانه بمانیم

دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی: در خانه بمانیم