مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 11:252020-03-17فرهنگي

هنرمندان ساوجی با جشنواره مجازی تئاتر در مبارزه با کرونا مشارکت دارند


احیای بازی های قدیمی مانند اسم، فامیل ، نقطه نقطه ، جوراب بازی ، یادم تو را فراموش و.

دوباره در خانواده ها مشاهده می شود اما انجام آنها در کنار پخش سریال و فیلم های طنز از تلویزیون و چرخیدن در فضای مجازی هم فقط ساعاتی از خانه نشینی های مردم را پر می کند و به همین دلیل از گوشه و کنار کشور خلاقیت هایی از سوی گروههای مختلف به خصوص جامعه هنری بروز می کند که شاید کمی از بار بی حوصلگی ساکنان منازل بکاهد.

هنرمندان شهر ساوه برای اینکه در پویش مقابله با کرونا سهمی داشته باشند در اقدامی جالب جشنواره تئاتر مجازی راه انداخته اند که در مورد جزییات این برنامه با یکی از بازیگران و کارگردانان تئاتر گفت و گو کردیم.

جواد روستایی به ایرنا، گفت: نخستین جشنواره تئاتر مجازی استان مرکزی با شعار هرخانه یک تماشاخانه به اهتمام انجن هنرهای نمایشی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی برای مشارکت خانواده ها در این روزها که ناخواسته باید در خانه بمانند، برگزار می شود.

وی افزود: هدف از این اقدام، استفاده از ظرفیت های هنری خانواده ها و تشویق آنان به ماندن در خانه برای مبارزه با ویروس کرونا است.

به گفته او در این جشنواره محورهایی مانند کرونا و راههای شکست آن، نگاهی به آیین های نوروزی و نقش خانواده ها در بحران تعیین شده است که ضمن دعوت همه خانواد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان ساوجی با جشنواره مجازی تئاتر در مبارزه با کرونا مشارکت دارند

هنرمندان ساوجی با جشنواره مجازی تئاتر در مبارزه با کرونا مشارکت دارند