مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 11:252020-03-17سياسي

با افراد بی توجه به سلامت دیگران با قاطعیت برخورد می شود


جان احمد آقایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بدلیل پیشگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا از مردم تقاضا داریم امسال از برگزاری این مراسم صرف نظر کنند و از تجمع خانگی، محلی و کوچه ای که امکان آلودگی و شیوع ویروس کرونا را در پی دارد، بپرهیزند.

وی تصریح کرد: چنانچه کسانی از قانون تمکین نکنند و آسیبی به خودشان و دیگران برسانند و یا تخریب و اخلال در نظم ایجاد کنند دستگاه قضایی به شدت با اخلال گران برخورد و آنان را مجازات خواهد کرد.

وی با یادآوری شرایط کنونی و ظرفیت پر و شلوغی بیمارستان های استان بدلیل بستری بیماران کرونایی تصریح کرد: بیشتر ظرفیت بیمارستان ها و ارژانس ها مملو از بیماران کرونایی است و مراکز درمانی اعم از خصوصی و دولتی امکان پذیرش افراد آسیب دیده چهارشنبه سوری را ندارند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی با کسانی که بخواهند از این فرصت سوء استفاده کرده و قصد آزار و آسیب به دیگران و یا حتی خود را داشته باشند، برخورد قانونی می کند.

آخرین سه شنبه پایان هر سال در آیینی به جا مانده از نیاکان به عنوان چهار شنبه سوری نامگذاری شده که مرسوم ترین این آیینها در این شب، جمع شدن افراد خانواده و اقوام و برافروختن آتش و پریدن از روی آن همراه با شعر خوانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با افراد بی توجه به سلامت دیگران با قاطعیت برخورد می شود

با افراد بی توجه به سلامت دیگران با قاطعیت برخورد می شود