مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 11:362020-03-17پزشكي

همیاری داوطلبان هلال احمر با بیماران تا شکست نهایی کرونا در قم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز سه شنبه روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ بهبود یافتگان و بیماران ترخیص شده از بیمارستان های قم که باید حداکثر به مدت 14 روز برای عدم انتشار ویروس قرنطینه شوند در صورت تمایل و نبود مکان مناسب در منزل مسکونی خود به این مرکز مراجعه می کنند.

بر اساس این گزارش، در اجرای این طرح جمعیت هلال احمر و سپاه پاسداران و دانشگاه علوم پزشکی استان قم را همراهی می کنند تا بیماران پس از سپری کردن دوران نقاهت و بهبودی کامل و مرتفع شدن خطر انتقال ویروس به جمع خانوادگی خود بازگردند.

این طرح با حضور 18 تن از امدادگران و کارکنان هلال احمر قم و ارائه خدمات پرستار دومی و انتقال بیماران به همراه دو دستگاه آمبولانس و خودروی سبک در حال اجراست.

یادآور می شود؛ نقاهتگاه 800 تخت خوابی یاوران مهدی قم از روز یکشنبه 18 اسفند، با پذیرش ترخیص شدگان مبتلا به کرونا آغاز به کار کرد.

تاکنون نتیجه آزمایش کرونای یکهزار و 23 بیمار در استان قم مثبت اعلام شده است، در 24 ساعت گذشته 19 تن به تعداد بیماران کرونایی قم افزوده شده است.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون 14 هزار و 991 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، 853 نفر براثر ابتلا به این ویروس فوت کرده و 4 هزار و 996 نفر نیز بهبود یافته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همیاری داوطلبان هلال احمر با بیماران تا شکست نهایی کرونا در قم

همیاری داوطلبان هلال احمر با بیماران تا شکست نهایی کرونا در قم