مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 11:362020-03-17اقتصادي

هشدار رییس پلیس میاندوآب به مخلان نظم عمومی در چهارشنبه آخر سال


سرهنگ حسن شیخ نژاد روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نگاه و رویکرد پلیس به چهارشنبه آخر سال نگاهی اجتماعی است و هر رفتاری باید در چارچوب منطق باشد.

وی با بیان اینکه نباید تجربه تلخ برای خانواده ها با رفتارهای غیرقانونی و ناهنجار برخی افراد مخل نظم و امنیت رقم بخورد، افزود: خرید و فروش مواد خطرآفرین، انفجاری و احتراقی که نظم و آرامش جامعه و شهروندان را مخدوش می کند ممنوع بوده و با متخلفان مطابق قانون برخورد خواهد شد.

وی بیان کرد: همچنین برابر هماهنگی های بعمل آمده با مراجع قضایی افراد خاطی تا پانزدهم فروردین ماه ضمن توقیف وسلیه نقلیه، در بازداشت می مانند.

سرهنگ شیخ نژاد گفت: برابر ماده 618 قانون مجازات اسلامی، هر کس با هیاهو، جنجال، حرکات غیر متعارف یا با تعرض به افراد، موجب اخلال در نظم و آرامش عمومی شده و یا مردم را از کسب و کار باز دارد، به حبس از سه ماه تا یک سال و تا 75 ضربه شلاق محکوم خواهد شد.

فرمانده انتظامی میاندوآب با اشاره به اینکه با نزدیک شدن چهارشنبه آخر سال پلیس تلاش خود را برای برقراری نظم و امنیت را در جامعه بکار گرفته است، گفت: شب آخرین چهارشنبه سال را هم می توان با رعایت نکاتی ساده با ایمنی سپری کرد ولی بی تدبیری و عدم کنترل رفتارهای هیجانی در این روزها حادثه آفرین خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار رییس پلیس میاندوآب به مخلان نظم عمومی در چهارشنبه آخر سال

هشدار رییس پلیس میاندوآب به مخلان نظم عمومی در چهارشنبه آخر سال