مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 11:502020-03-17ورزشي

ناسا با 9 دانشگاه همکاری می کند


ناسا قصد دارد با 9 دانشگاه همکاری کند تا در توسعه فناوری های رباتیک و ماهواره ای برای بازگشت انسان به ماه، گام هایی دیگر بردارد.

- ناسا قصد دارد با 9 دانشگاه همکاری کند تا در توسعه فناوری های رباتیک و ماهواره ای برای بازگشت انسان به ماه، گام هایی دیگر بردارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اسپیس، از آنجا که ناسا برنامه های بزرگی دارد که انسان ها را در سال 2024 میلادی، به ماه بازگرداند، در تلاش است که روی توسعه ربات های کوچک و ماهواره ها کار کند.

ناسا اعلام کرد که با 9 تیم دانشگاهی همکاری خواهد کرد تا فناوری های ماهواره ای را توسعه دهد که مربوط به ناوبری، سیستم های پیشران و مدیریت انتقال گرما در ماشین های کوچک است.

مقامات ناسا اعلام کردند که این سازمان تاریخ مشخصی را برای پرتاب ماهواره ها اعلام نکرده است و همه آنها لزوما به فضا نخواهند رفت.

ولی هدف کلی کمک به درخشش بیشتر این مسیر برای انجام ماموریت های آتی است.

همچنین ناسا گفت: همانطور که ما برای ماموریت های سرنشین دار و رباتیک آتی آماده می شویم، انتظار داریم که فضاپیماهای کوچک برای پیشبرد مسیر، جست وجوی منابع و ایجاد قابلیت های ناوبری مورد استفاده قرار گیرند.

ناسا گفت: هدف این برنامه تکمیل فناوری های نوپا برای اکتشاف ماه است که به فضانوردان آینده که روی ماه فرود خواهند آمد، کمک ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناسا با 9 دانشگاه همکاری می کند

ناسا با 9 دانشگاه همکاری می کند