مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 12:002020-03-17سياسي

تعطیلی نانوایی ها در این شهر شایعه است


تعطیلی نانوایی ها در این شهر شایعه است.

- ایسنا/زنجان امام جمعه سلطانیه گفت: تعطیلی نانوایی ها در این شهر شایعه است.

حجت الاسلام عمران حسینی نسب ظهر امروز (27 اسفند) در جلسه باید و نبایدهای کرونای شهرستان سلطانیه، با اشاره به وضعیت خاص کشور در شرایط کنونی، اظهار کرد: رعایت مسائل بهداشتی و توصیه های کارشناسان بهداشت و درمان و توسل و توکل هر دو در رفع بلا و بیماری موثر است.

وی با بیان این که شست وشوی مداوم دست ها با آب و صابون از توصیه های کارشناسان برای مبارزه با بیماری کرونا است، ادامه داد: نظافت و رعایت بهداشت چیز تازه ای نیست و دین اسلام 1400 سال پیش به این مسائل دستور داده است.

حسینی نسب با اشاره به این که رعایت مسائل بهداشتی و دعا و توسل مکمل هم هستند، گفت: توبه و استغفار، دعا و توسل در منازل خصوصا زیارت عاشورا، حدیث کساء در کنار رعایت مسائل بهداشتی لازم است.

وی با اشاره به ماهی گیری عده ای سودجو از آب گل آلود کرونا، یادآور شد: از مردم انتظار می رود با استناد به منابع خبری معتبر، اسیر دام شایعات نشوند.

امام جمعه سلطانیه با تاکید بر این که باید در مورد تعطیلی فروشگاه ها و مغازه هایی که مرتبط با نیازهای روزمره مردم نیست، اطلاع رسانی لازم انجام گیرد، افزود: تعطیلی همه مغازه ها و نانوایی ها شایعه است که باید با انتشاردهندگان آن ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی نانوایی ها در این شهر شایعه است

تعطیلی نانوایی ها در این شهر شایعه است