مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 12:302020-03-17حوادث

دستگیری رمال فریبکار و کشف کتب قدیمی


رییس کلانتری 161 ابوذر از دستگیری رمال 50 ساله در مغازه منبت کاری خبر داد و گفت: در بازرسی از داخل مغازه وی 10 جلد کتاب با قدمت 150 سال کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ حسین شمسایی فر، اظهار کرد: در پی گزارش های مردمی در خصوص فعالیت مرد 50 ساله رمال و دعانویس در یک مغازه منبت کاری تیمی از مأموران کلانتری 161 ابوذر برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی توضیح داد: مأموران در بررسی های پلیسی پی بردند مالک مغازه منبت کاری در حوالی خیابان فلاح مشغول به دعانویسی و فال بینی است و جمعیت زیادی از مردم به این مغازه در رفت و آمد هستند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در تحقیقات اولیه مشخص شد که متهم روزهای فرد را مختص آقایان و روزهای زوج را برای زنان اختصاص داده است، ادامه داد: اهالی محل با توجه به مراجعه کنندگان و شلوغی مغازه نسبت به این موضوع معترض شده اند.

رییس کلانتری 161 ابوذر ادامه داد: پس از هماهنگی با مقام قضایی عملیات دستگیری متهم آغاز شد و مرد 50 ساله در مغازه منبت کاری دستگیر و در بازرسی از آنجا 10 جلد کتاب خطی با قدمت 150 سال و 13 میلیون تومان وجه نقد کشف شد.

سرهنگ شمسایی فر گفت: متهم به همراه اموال کشف شده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری رمال فریبکار و کشف کتب قدیمی

دستگیری رمال فریبکار و کشف کتب قدیمی