مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 12:302020-03-17سياسي

مجلس دربررسی بودجه99کم کاری نکرد/کرونا برای ما قابل پیش بینی نبود


سخنگوی هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان در بررسی لایحه بودجه 99 کم کاری نکرده و به فشرده ترین شکل ممکن آن را بررسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسدالله عباسی سخنگوی هیئت رییسه مجلس در جمع خبرنگاران با اشاره به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان درباره کم کاری مجلس در رسیدگی به بودجه 99، گفت: مجلس شورای اسلامی دقیقا مطابق زمانبندی پیش بینی شده در قانون آیین نامه داخلی مجلس، بررسی بودجه را در کمیسیون های تخصصی و تلفیق دنبال کرد و چون جلسات صحن علنی برای رسیدگی به بودجه باید پیوسته باشد، به روال همیشگی و بدون اطلاع از اینکه کرونایی خواهد بود، جلسه رسیدگی را به بعد از انتخابات موکول کردیم.

وی افزود: نمایندگان از زمان چاپ و توزیع لایحه بودجه تا 10 روز می توانند پیشنهادهای خود را به کمیسیون های تخصصی مجلس تقدیم کنند که اگر تکثیر و توزیع پیشنهادها، چهار تا پنج روز زمان ببرد به 20 آذر خواهد رسید.

سخنگوی هیئت رییسه مجلس گفت: کمیسیون های تخصصی موظفند حداکثر تا 15 روز پس از چاپ و توزیع لایحه، گزارش خود را به کمیسیون تلفیق تقدیم کنند که این کار به طور تقریبی تا 5 دی ماه زمان می برد.

عباسی بیان کرد: به این ترتیب گزارش کمیسیون تلفیق در تاریخ 5 بهمن نهایی شد که نشان می دهد از زمانبندی قانونی عقب نبوده و بررسی بودجه در کمیسیون در فشرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس دربررسی بودجه99کم کاری نکرد/کرونا برای ما قابل پیش بینی نبود

مجلس دربررسی بودجه99کم کاری نکرد/کرونا برای ما قابل پیش بینی نبود