مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 15:352020-03-17حوادث

زمان جشن گرفتن نیست


چهارشنبه سوری هر ساله به تنهایی بسیاری را روانه بیمارستان می کرد، اعضای بدن بسیاری آسیب می دید و حتی برخی جان خود را از دست می دادند حال در این شرایط آسیب زای بروز بیماری کرونا افزایش چنین آسیب ها و خطراتی قابل قبول نیست و در کنار دستگاه های انتظامی خانواده ها امسال باید برای نگه داشتن فرزندان خود در خانه تلاش بیشتری کنند.

تجربیات تلخ حوادث سال های گذشته عبرت شود معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان با اشاره به اینکه کودکان و نوجوانان قربانبان اصلی حوادث چهارشنبه آخر سال هستند، گفت: تجربیات تلخ حوادث سال های گذشته باید عبرتی برای پیشگیری از تکرار حوادث چهارشنبه آخر سال شود.

سرهنگ امیرهوشنگ حیدریان با تقدیر از همکاری و همراهی مردم کردستان با پلیس در راستای کاهش حوادث و سوانح چهارشنبه آخر سال اظهار داشت: آمارها نشان می دهد همکاری مردم قانونمند کردستان با همکاران انتظامی و سایر سازمان های متولی امر، منجر به کاهش چهار درصدی حوادث چهارشنبه آخر سال گذشته در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن شده است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس کردستان هم طی اطلاعیه ای با تاکید بر اینکه پلیس مخالف شادی مردم نیست، تاکید کرد: برقراری نظم و امنیت و برخورد با برهم زنندگان آرامش مردم در شب چهارشنبه آخر سال در دستور کار پلیس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان جشن گرفتن نیست

زمان جشن گرفتن نیست