مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 16:352020-03-17سياسي

شهروندسپاری زمان پاسخگویی شهرداری را کاهش داده است


رییس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای شهر شیراز اعلام کرد که مدت زمان پاسخگویی شهرداری به درخواست های مردمی در نتیجه اجرای فاز اول فرایند شهروندسپاری با کاهش قابل توجه مواجه بوده است.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای شهر شیراز اعلام کرد که مدت زمان پاسخگویی شهرداری به درخواست های مردمی در نتیجه اجرای فاز اول فرایند شهروندسپاری با کاهش قابل توجه مواجه بوده است.

لیلا دودمان سه شنبه 27 اسفند با اشاره به جلسه پیشین کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات که با موضوع شهروندسپاری برگزار شد، گفت: ارتقا فاز اول شهروندسپاری سبب شده مدت زمان پاسخگویی شهرداری به درخواست های ثبت شده در دی و بهمن ماه 98 بطور میانگین در 80 درصد مواقع به کمتر از یک روز کاری برسد.

او ادامه داد: در 50 درصد از موارد روند پاسخگویی در کمتر از دو ساعت انجام شده در حالی که پیش از این تا 27 روز به طول می انجامیده است.

این عضو شورای شهر شیراز متوسط زمان پاسخگویی به روش گردش کار قدیم را در 55 درصد موارد 30 تا 39 روز و بعد از اصلاح روش انجام کار را در 84 درصد موارد کمتر از یک روز عنوان می کند.

دودمان مهم ترین نتایج شهروند سپاری را تسریع و تسهیل در انجام خدمات رسانی به شهروندان، کاهش کنترل در فرایندها، کاهش تعداد فعالیت ها و زمان دار کردن گا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندسپاری زمان پاسخگویی شهرداری را کاهش داده است

شهروندسپاری زمان پاسخگویی شهرداری را کاهش داده است