مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 19:352020-03-17سياسي

کنترل کرونا در اردستان نیازمند همکاری و پشتیبانی مردم است


حمیدرضا تاملی شامگاه سه شنبه در نشستی با روحانیون و هیات های مذهبی در فرمانداری اردستان تاکید کرد: روحانیون و هیات های مذهبی می توانند با اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم، مسوولان را یاری دهند و با توجه به اینکه بیشتر سالمندان دسترسی به فضای مجازی و رسانه ها ندارند، باید با مراجعه حضوری راهنمایی شوند.

وی افزود: در شرایط کنونی که کشور و از جمله اردستان با بیماری کرونا درگیر شده و با کمبود نیروی پرستاری و متخصص روبه رو است، باید تلاش کنیم نیروی موجود را حفظ کنیم.

فرماندار اردستان با اشاره پیش بینی محلی برای ایجاد نقاهتگاه بیان کرد: این مرکز در 2 روز آینده راه اندازی می شود و بیمارانی که از بیمارستان ترخیص شوند، به مدت 14 روز در این نقاهتگاه نگهداری و تحت مراقبت قرار خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: هیچ گونه اعتبار دولتی برای این نقاهتگاه پیش بینی نشده است و باید به صورت مردمی اداره و هزینه آن تامین شود که نیاز به همکاری اقشار مختلف دارد.

تاملی اضافه کرد: وقت آن رسیده است که مردم بسته های غذایی خشک را در اختیار آشپزخانه بیمارستان قرار دهند تا برای افرادی که در نقاهتگاه بسر می برند، غذای مورد نیاز تهیه شود.

وی همچنین گفت: شهرستان با توجه به سالمندی نزدیک به 20 درصد از جمعیتش در وضعیت قرمز قرار دارد و برخی افراد نیز از ترس برچسب کرونا در ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل کرونا در اردستان نیازمند همکاری و پشتیبانی مردم است

کنترل کرونا در اردستان نیازمند همکاری و پشتیبانی مردم است