مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 05:062020-03-18اقتصادي

بسیج امکانات سهم معاونت اقتصادی استانداری در بحران کرونا


حیدر نعمتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: معاونت اقتصادی استانداری ایلام بر حسب وظیفه خود برای فعالسازی واحد تولید الکل بدره وارد عمل شد و با پیگیری از طریق صنعت و معدن و تجارت استان این واحد را که غیرفعال بود، فعال کرد.

وی افزود: همچنین با برگزاری نشست با اتحادیه خیاطان برای ساماندهی و تولید ماسک نیز برنامه ریزی کاملی انجام شد و اکنون کارگاه های تولید ماسک در همه شهرستان های استان در حال فعالیت است.

وی از برگزاری نشست با اتحادیه نانوایی ها، پمپ بنزین ها، میادین میوه و تره بار و سایر صنوف که با تراکم جمعیتی مواجه اند خبر داد و گفت: دستورالعمل رعایت بهداشت به این صنوف اعلام شده و در حال اجراست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام همچنین از پیگیری و اجرایی شدن عملیات گندزدایی، ضد عفونی، آگاه سازی و تامین وسایل بهداشتی برای این مشاغل پر تردد خبر داد و یادآور شد: تلاش شده ایت تا با همه توان از شیوع بیماری کرونا جلوگیری شود.

نعمتی همچنین به تعطیلی همه زایر سراها، بوم گردی ها و مراکز اقامتی گردشگری استان اشاره کرد و افزود: این اقدامات در راستای جلوگیری از ورود مسافران و خفظ سلامت مردم انجام گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج امکانات سهم معاونت اقتصادی استانداری در بحران کرونا

بسیج امکانات سهم معاونت اقتصادی استانداری در بحران کرونا