مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 05:152020-03-18پزشكي

گندزدایی منازل بیماران کرونایی/ مسافران قرنطینه می شوند


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: یکی دیگر از فعالیت های دانشگاه، گندزدایی منازل افراد مبتلا است در نتیجه این طرح مربوط به عموم مردم نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید وحید احمدی طباطبایی سه شنبه شب در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اینکه سازمان های مختلف در بحث ویروس کرونا پای کار آمده اند، اظهار کرد: پیدا کردن همه موارد بیماری، غربالگری به صورت غیر حضوری، جداسازی و ردیابی افراد نزدیک با بیماران و از همه مهمتر ردیابی تماس ها و ایجاد فاصله گذاری اجتماعی از جمله اهداف طرح بسیج ملی کرونا است.

وی با بیان این مطلب که در این طرح نقش سایر سازمان ها بسیار مهم و اثرگذار است، بیان داشت: در بحث غربالگری باید مردم غیر حضوری تست بدهند در صورتی که برخی مردم فکر می کنند، غربالگری باید حضوری انجام شود درحالی که اینچنین نیست لذا مردم با ورود به سامانه salamat.

gov.

ir اطلاعات خود را تکمیل می کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه در انجام غربالگری برخی افراد ممکن است علائم خفیف داشته باشند که راهنمایی های لازم از طریق سامانه یا تلفنی انجام می شود، ادامه داد: وقتی مردم وارد سامانه شدند، این پیامک روی سامانه بهورز نیز ارسال می شود و موجب فعال تر شدن فرد بهورز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گندزدایی منازل بیماران کرونایی/ مسافران قرنطینه می شوند

گندزدایی منازل بیماران کرونایی/ مسافران قرنطینه می شوند