مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 05:252020-03-18سياسي

سعی شده بخشی از خدمات موردنیاز مردم در حوزه ارتباطات غیرحضوری انجام شود


مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه بوشهر گفت: با توجه به خطرات ناشی از حضور مردم در صحنه اجتماع برای انتشار ویروس کرونا، سعی شده که بخشی از خدمات مورد نیاز مردم در حوزه ارتباطات دراین منطقه به شکل غیرحضوری انجام شود.

- ایسنا/بوشهر مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه بوشهر گفت: با توجه به خطرات ناشی از حضور مردم در صحنه اجتماع برای انتشار ویروس کرونا، سعی شده که بخشی از خدمات مورد نیاز مردم در حوزه ارتباطات دراین منطقه به شکل غیرحضوری انجام شود.

علی مهرپویا صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه روسای اداره مخابرات شهرستان ها اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات بهینه به هم استانی های عزیز، همکارانم در سراسر استان در قالب شیفت های کاری در طی تعطیلات نوروزی، آماده ارائه خدمات ارتباطی هستند.

وی افزود: تلاش می شود که با استفاده از ظرفیت های موجود ضمن تقویت و پایداری ارتباطات مخابراتی در سطح تمامی نقاط استان بوشهر،زمینه استفاده راحت و آسان برای مردم طی ایام تعطیلات سال نو فراهم گردد.

این مسئول تصریح کرد: تمهیدات اندیشه شده توسط شرکت مخابرات برای پایداری شبکه، همگی مشترکان تلفن های ثابت و سیار در سطح استان بوشهر را شامل می شود.

مدیر مخابرات منطقه بوشهر با اشاره به برنامه های شرکت مخابرات ایران برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در سطح استان بوشهر گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعی شده بخشی از خدمات موردنیاز مردم در حوزه ارتباطات غیرحضوری انجام شود

سعی شده بخشی از خدمات موردنیاز مردم در حوزه ارتباطات غیرحضوری انجام شود