مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 06:502020-03-18پزشكي

کمک سازمان ملل به مراکز نگهداری سالمندان برای پیشگیری از شیوع کرونا


رییس سازمان بهزیستی کشور از مساعدت صندوق جمعیت سازمان ملل متحد و اختصاص اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا در مراکز نگهداری از سالمندان سازمان بهزیستی خبر داد.

- رییس سازمان بهزیستی کشور از مساعدت صندوق جمعیت سازمان ملل متحد و اختصاص اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا در مراکز نگهداری از سالمندان سازمان بهزیستی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر وحید قبادی دانا در این خصوص گفت: صندوق جمعیت سازمان ملل متحد به منظور همکاری و کمک به سازمان بهزیستی در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در مراکز نگهداری سالمندان، کمک های غیرنقدی خود را در قالب اقلام پیشگیرانه، به سازمان بهزیستی اهدا کرد.

وی افزود: این اقلام درمجموع شامل 29 هزار جفت دستکش لاتکس یک بارمصرف، 7100 لیتر مایع ضدعفونی کننده دست، 800 لیترمحلول ضدعفونی کننده سطوح و همچنین6 هزار عدد ماسک N95 مجموعا به ارزش یک میلیارد و 222 میلیون تومان است.

قبادی دانا با اشاره به نحوه توزیع این اقلام در مراکز نگهداری سالمندان گفت: این اقلام در 8 استان آذربایجان شرقی، اصفهان، تهران، خراسان رضوی، قم، البرز، گیلان و مازندران و به تناسب میزان شیوع بیماری کرونا در این استان ها ارسال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک سازمان ملل به مراکز نگهداری سالمندان برای پیشگیری از شیوع کرونا

کمک سازمان ملل به مراکز نگهداری سالمندان برای پیشگیری از شیوع کرونا