مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 06:502020-03-18حوادث

باند تولید و توزیع محلول تقلبی ضدعفونی در بوشهر منهدم شد


رییس پلیس فتا استان بوشهر از دستگیری سه نفر اعضای باند تولید و توزیع محلول ضدعفونی دست در سطح شهرستان بوشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سرهنگ مهدی قاسمی در جمع خبرنگاران از دستگیری سه نفر اعضای باند تولید و توزیع محلول ضدعفونی دست در سطح شهرستان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: طی رصد کارگروه پایش فضای مجازی پلیس فتا استان، مشاهده شد، یک نوع محلول ضدعفونی دست به صورت بسته بندی در بطری های به ظاهر دارای نشان سیب سلامت و علامت در صفحات اینستاگرامی چند سوپرمارکت در حال تبلیغ و عرضه برای فروش قرار گرفته است.

رییس پلیس فتا استان بوشهر افزود: با توجه به توزیع و عرضه این محلول خارج از شبکه توزیع از طریق سوپرمارکت و فضای مجازی، موضوع به صورت ویژه توسط متخصصان پلیس فتا تحت بررسی قرار گرفت.

  سرهنگ قاسمی خاطرنشان کرد: در ادامه تحقیقات کارشناسان پلیس فتا مشخص شد که این نوع محلول به صورت گسترده وارد بوشهر شده و در میان سوپرمارکت های سطح شهر با توجه به حجم تقاضای بالای مردم در این وضعیت خاص، در حال فروش می باشد.

  رییس پلیس فتا استان بوشهر با بیان اینکه برای اطمینان از کیفیت محلول، یک بطری حاوی محلول ضدعفونی به معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان ارسال شد، اضافه کرد: در بررسی آزمایشگاهی محلول یادشده، مشخص شد که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند تولید و توزیع محلول تقلبی ضدعفونی در بوشهر منهدم شد

باند تولید و توزیع محلول تقلبی ضدعفونی در بوشهر منهدم شد