مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 07:002020-03-18حوادث

دستگیری 3 هکر با سرقت 1400 حساب بانکی در دشتستان


با تلاش کارشناسان پلیس فتا سه نفر اعضای یک باند حرفه ای فیشینگ، با سرقت اطلاعات 1400 حساب بانکی به ارزش دو میلیارد و 500 میلیون ریال در سراسر کشور دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از  بوشهر،  سردار خلیل واعظی در جمع خبرنگاران اظخار داشت: با تلاش کارشناسان پلیس فتا سه نفر اعضای یک باند حرفه ای فیشینگ، با سرقت اطلاعات 1400 حساب بانکی به ارزش دو میلیارد و 500 میلیون ریال در سراسر کشور دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان داشت: با تلاش و اقدام ویژه افسران سایبری در پلیس فتا شهرستان دشتستان، سه نفر اعضای یک باند حرفه ای که اقدام به ساخت وانتشار 70 صفحه لینک های جعلی با موضوعاتی نظیر فروش شارژ ارزان قیمت، صیغه یابی، دوست یابی، تخصیص سبدکالا و سایت های واسط اینترنتی در شبکه های اجتماعی کرده بودند شناسایی شدند.

وی تصریح کرد: این افراد با هدایت کاربران متقاضی به درگاه پرداخت جعلی، اطلاعات حساب هموطنان را در سراسر کشور کپی و فیشینگ و در ادامه به شیوه های مختلف نظیر انتقال موجودی حساب مالباختگان به حساب های در اختیار خود و دیگران، انجام خرید کالاها و اجناس مختلف از فروشگاه های اینترنتی با اطلاعات حساب و موجودی حساب مالباختگان و استفاده از اجناس یا فروش دوباره آنها در فضای مجازی و روشهای دیگر، تمامی وجوه موجود در این حسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 3 هکر با سرقت 1400 حساب بانکی در دشتستان

دستگیری 3 هکر با سرقت 1400 حساب بانکی در دشتستان