مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 07:062020-03-18پزشكي

کارکنان تیپ المهدی سپاه جهرم 10 هزار سی سی خون اهدا کردند


مدیر مرکز انتقال خون جهرم روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: جمعی از کارکنان این یگان با حضور در مرکز انتقال خون جهرم 10هزار سی سی از خون خود را اهداء کردند.

علی رضاییان افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و متاسفانه کاهش اهدای خون، به همین دلیل جمعی از کارکنان تیپ نیروی مخصوص33 المهدی(عج) با اهداء خون خود به یاری بیماران نیازمند شتافتند.

وی بیان کرد: صمیمانه از کارکنان تیپ نیروی مخصوص 33المهدی(عج) تشکر می کنیم و برنامه اهدای خون سایر اعضای تیپ در روزهای آتی نیز ادامه دارد.

رضاییان اظهار کرد: این برنامه با توجه به نیاز شدید کشور به خون و با رعایت کلیه نکات بهداشتی در خصوص پیشگیری از کرونا ویروس انجام شد.

مدیر مرکز انتقال خون جهرم ابراز کرد: اهدای خون باعث افزایش سلامت قلب، کاهش ریسک سرطان و کاهش وزن می شود، تقویت در سیستم ایمنی، کاهش غلظت و چسبناکی خون و بهبود جریان خون در عروق از دیگر مزایای اهدای خون به شمار می رود و می تواند در سلامت انسان تاثیر زیادی داشته باشد.

وی گفت: از عموم شهروندان جهرمی دعوت می شود که به منظور اهدای خون و نجات جان بیماران نیازمند به پایگاه انتقال خون مرکزی واقع در بلوار مطهری و پایگاه بنی هاشمی واقع در خیابان 17 مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارکنان تیپ المهدی سپاه جهرم 10 هزار سی سی خون اهدا کردند

کارکنان تیپ المهدی سپاه جهرم 10 هزار سی سی خون اهدا کردند