مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 07:072020-03-18سياسي

حفظ آرامش اجتماعی، راهبرد فرمانداری اصفهان در مهار کروناست


حسین سیستانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس هر اقدامی که به گسترش و شیوع ویروس کرونا در شهرستان منجر می شود طبق نظر ستاد استانی مقابله با کرونا لغو شده است و تحت کنترل قرار دارد.

وی ضدعفونی کردن خودروهای عمومی و باربری شامل اتوبوس ها، کامیون ها و تاکسی ها توسط شهرداری را از جمله اقدامات صورت گرفته برای پیشگیری از انتشار ویروس برشمرد و گفت: بر این اساس اقدامات لازم برای گندزدایی تمام مؤسسات و مراکز آموزشی و مساجد نیز در دستور کار دستگاه های مربوطه قرار گرفته است.

فرماندار اصفهان افزود: در مبادی ورودی شهر تیم هایی از بخش بهداشت و درمان، بسیج و سایر دستگاه های مربوطه مستقرند تا در شناسایی و کنترل موارد ابتلا به بیماری کرونا اقدامات لازم صورت گیرد.

وی لغو برگزاری مراسم مذهبی، تعطیلی صنوفی مانند تالارها، چایخانه ها، کافه ها و دیگر اصناف که زمینه تجمع را فراهم می کنند و همچنین اماکن تفریحی را از دیگر اقدامات فرمانداری برای پیشگیری از شیوع کرونا برشمرد.

سیستانی به تمهیدات لازم برای جلوگیری از ورود مسافران در ایام نوروز به اصفهان اشاره کرد و اضافه کرد: در این راستا به مهمانپذیرها، هتل ها و دیگر اقامتگاه های عمومی و دولتی توصیه شده است که از پذیرش مسافر خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ آرامش اجتماعی، راهبرد فرمانداری اصفهان در مهار کروناست

حفظ آرامش اجتماعی، راهبرد فرمانداری اصفهان در مهار کروناست