مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 07:352020-03-18سياسي

تداوم تحریم های ظالمانه آمریکا در شرایط کنونی جلوه گر خوی درندگی آنان است


تداوم تحریم های ظالمانه آمریکا در شرایط کنونی که ایران در جدال با شیوع ویروس کرونا است، چیزی جز جلوه درندگی خوی سران کاخ سفید نیست.

- محمد آشوری صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: جبهه تمام عیاری در کشور برای مقابله با شیوع ویروس کرونا شکل گرفته است که به ملزوماتی در حوزه پزشکی و تجهیزاتی و دارویی نیاز دارد که بخش قابل توجهی از آنها در داخل در حال تولید است اما متأسفانه بخشی نیز که از طرق بین المللی قابل تأمین است، بدلیل تحریم های ظالمانه آمریکا با کندی و در مواردی نیز با عدم امکان تأمین مواجه می شود.

وی افزود: حتی امکان ارسال کمک های ایرانیان خارج از کشور نیز در موارد متعددی میسر نشده است که عمدتا به دلیل تحریم های ظالمانه ای است که آمریکایی ها حتی در شرایط بروز این بیماری گسترده نیز حاضر نیستند آن را به حالت تعلیق در بیاورند.

عضو هیأت رییسه مجلس با بیان این که تداوم تحریم ها در شرایط کنونی چیزی جز جلوه گری خوی درندگی سران کاخ سفید نیست، تصریح کرد: اکنون مجامع حقوق بشری و سازمان بهداشت جهانی و سازمان ملل باید در برابر این رفتار وقیحانه آمریکایی ها واکنش نشان دهند که از سویی خود را دلسوز ملت ایران نشان می دهند اما از سوی دیگر اجازه نقل و انتقالات مالی برای تأمین تجهیزات و دارو برای بیماران را نمی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم تحریم های ظالمانه آمریکا در شرایط کنونی جلوه گر خوی درندگی آنان است

تداوم تحریم های ظالمانه آمریکا در شرایط کنونی جلوه گر خوی درندگی آنان است