مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 08:052020-03-18بين الملل

چند نکته درباره تصمیم استاندار برای بستن ورودی های خوزستان


استاندار خوزستان زمانی برای بستن مسیرهای ورودی به خوزستان اقدام کرد که به اذعان خودش 20 شهرستان با ویروس کرونا درگیر شده اند و عملا کار از کار گذشته بود.

- سید علیرضا شریفی: استاندار خوزستان در روزهای گذشته در اظهار نظری اعلام کرد که مسیرهای ورودی به خوزستان بسته شده و محدودیت هایی برای اصناف استان در نظر گرفته شده تا از شرایط بحرانی فعلی با موفقیت گذر کرد.

بحران یعنی عدم انطباق بین نیازها و منابع، تغییر ناگهانی، بروز حوادث غیرمنتظره و خطرناک و نداشتن اطمینان از اوضاع و بر هم خوردن تعادل.

یک مدیر خوب در این شرایط باید برای قبل، حین و بعد از بحران برنامه داشته باشد.

در بحث کرونا بخشی از تصمیمات تابع مرکز است و استاندار نمی تواند در آنها دخالتی داشته باشد اما یک مدیر خوب باید در مواقع اضطرار علاوه بر همراهی با مرکز، ابتکار عمل به خرج دهد.

بحث بستن راه های ورودی خوزستان از همان روزهای ابتدایی شیوع کرونا یک خواسته عمومی و مطالبه اجتماعی بود ولی استاندار به آن توجهی نکرد.

شریعتی سه هفته دیرتر تصمیم به بستن مسیرهای ورودی گرفت و به اذعان خودش بیماران اول، دوم، پنجم، نهم، دوازدهم، پانزدهم، بیست و یکم و تعداد دیگری از آنها به شهر قم به عنوان اولین شهر درگیر با این ویروس در کشور سفر داشته اند و برای نمونه بیمار نهم، بیمار پنجاه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند نکته درباره تصمیم استاندار برای بستن ورودی های خوزستان

چند نکته درباره تصمیم استاندار برای بستن ورودی های خوزستان