مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 08:152020-03-18فرهنگي

آهوی سمنان هم به مشوقین ماندن در خانه پیوست


آهوی سمنان هم با تعبیه بخش ویژه خانه امن ترین جای جهان است در این جایزه ادبی که چهارمین دوره آن برگزار خواهد شد به مشوقین مردم به حضور در خانه پیوست.

- "آهوی"سمنان هم به مشوقین "ماندن در خانه" پیوست ایسنا/سمنان "آهوی"سمنان هم با تعبیه بخش ویژه "خانه امن ترین جای جهان است" در این جایزه ادبی که چهارمین دوره آن برگزار خواهد شد به مشوقین مردم به حضور در خانه پیوست.

عباس بابایی سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از برگزاری چهارمین دوره جایزه ادبی آهوی کومش ویژه کودکان و نوجوانان خبر داد و گفت:دفتر آفرینش و نشر کتاب سمنگان با همکاری کتابخانه رنگین کمان سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان، چهارمین دوره جایزه ادبی آهوی کومش را برگزار می کند.

وی با اشاره به اینکه موضوع چهارمین دوره جایزه ادبی آهوی کومش در دو بخش آزاد و ویژه برگزار می شود، اظهار کرد: در بخش آزاد علاقه مندان با هر موضوعی می توانند دست به قلم شوند و در بخش ویژه علاقه مندان با موضوع خانه امن ترین جای جهان است دست به قلم خواهند شد وی در ادامه بیان کرد: براساس فراخوان این دوره جشنواره داستان هایی که تاکنون به طور رسمی در هیچ کتاب و رسانه ای منتشر نشده باشند و علاوه بر ارتباط موضوعی دارای ارزش ادبی و داستانی ،از پشتوانه تحلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آهوی سمنان هم به مشوقین ماندن در خانه پیوست

آهوی سمنان هم به مشوقین ماندن در خانه پیوست