مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 08:152020-03-18ورزشي

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز ماسک تولید کرد


سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز و ناحیه بسیج دانشجویی طی اقدامی جهادی، با کمک نیروهای داوطلب اقدام به تولید ماسک کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، گفت: پیرو اقدامات ستاد مبارزه با کرونا در سازمان فرهنگی شهرداری شیراز، این مجموعه با توجه به نیاز شهر شیراز و استان فارس و نیز نیاز مضاعف کارمندان شهرداری در حوزه های شهری درقالب هم افزایی و همکاری بین بخشی با ناحیه بسیج دانشجویی و دانشگاه علوم پزشکی اقدام به تولید ماسک در فرهنگسرای قرآن و عترت کرده است.

مرتضی جعفری با اشاره به اینکه این فرایند از 22 اسفند آغاز شده است، عنوان کرد: 60 نیروی داوطلب با فعالیت در دو شیفت 8 تا 12 و 12 تا 17 در این مرکز روزانه 4 تا 5 هزار ماسک تولید می کنند.

معاون فرهنگی شهردار شیراز اعلام کرد: سازمان فرهنگی شهرداری شیراز در نظر دارد مرکز دوم تولید ماسک را نیز با همکاری سازمان فنی و حرفه ای فارس و نیروی های خیر داوطلب در فرهنگسرای شهروند یا یکی از مراکز فنی و حرفه ای راه اندازی کند.

جعفری با تاکید بر اهمیت همکاری بین دستگاهی و هم افزایی صورت گرفته، از تمامی عوامل همکار و به ویژه نیروهای داوطلب تقدیر و با اشاره به دیگر اقدامات صورت گرفته در ستاد مبارزه با کرونا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز ماسک تولید کرد

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز ماسک تولید کرد