مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 08:352020-03-18سياسي

برخورد بازدارنده و قاطع با مخلان امنیت عمومی خط قرمز دادسرا است


کرمانشاه_ دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: برخورد بازدارنده و قاطع با مخلین امنیت عمومی خط قرمز دادسرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهرام کرمی امروز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه همدلی و همکاری بین دستگاه قضایی را سبب اعتلای بیش از پیش امورات دانست و گفت: در دادسرا 4 چالش همواره وجود دارد که باید بتوانیم با برنامه ریزی بر آنها غلبه کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه افزود: ورودی بیش از حد پرونده ها، رسوب پرونده های معوقه، حجم بالای پرونده ها در اجرای احکام کیفری و بالا بودن جمعیت کیفی از جمله این چالش ها هستند.

وی خاطر نشان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند و رییس قوه قضاییه نیز بر آن تاکید دارند باید حبس حداقلی در دستور کار باشد.

کرمی بیان داشت: نیروهای دادسرا باید این ذهنیت را داشته باشند که وظیفه دادسرا مجازات کسی نیست و باید از ابزار بازداشت برای مجازات استفاده نکنیم و اگر قراری صادر می شود نهایت تلاش را داشته باشیم که طرف بازداشت نشود.

وی خط قرمز دادسرا را برخورد بازدارنده، سریع، قاطع و عبرت آمیز با مخلان نظم و امنیت عمومی اعلام کرد و گفت: بر این اساس با مخلان نظم و امنیت عمومی اعم از امنیت اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و جرایم امنیت ملی به طور جدی برخورد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد بازدارنده و قاطع با مخلان امنیت عمومی خط قرمز دادسرا است

برخورد بازدارنده و قاطع با مخلان امنیت عمومی خط قرمز دادسرا است