مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 08:502020-03-18اجتماعي

کاشت 2500 اصله نهال در نهضت درختکاری محله های مرکزی شهر تهران


معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 گفت: در اجرای طرح «نهضت درختکاری» 2500 اصله نهال مثمر در معابر و محله های مرکزی شهر تهران کاشته شد.

- معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 گفت: در اجرای طرح نهضت درختکاری 2500 اصله نهال مثمر در معابر و محله های مرکزی شهر تهران کاشته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کورش خرد با اشاره به فرا رسیدن فصل بهار، به اجرای برنامه نهضت درختکاری با هدف استقبال از بهار اشاره کرد و افزود: در این طرح 2500 اصله نهال مثمر در منازل، معابر و محله ها کاشته شده است که شامل درختان مثمر و میوه از جمله خرمالو، توت، به، مو و … است که به صورت رایگان در منازل شهروندان نیز کاشته شد.

خرد افزود: 110 اصله درخت 12 تا 15 ساله با بن بالا در محدوده ویژه خیابان پاستور و فلسطین کاشته شده و 200 اصله نهال نیز با مشارکت کارکنان منطقه در بوستان رازی غرس شد.

او همچنین عنوان کرد: کاشت درختان نارنج و درختان مثمر در محدوده بافت فرسوده در اسفند ماه انجام شده و گل کاری میدان ها، لچکی ها، بوستا ها و خیابان ها نیز در حال انجام است.

به گفته معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11، با هدف تولید اکسیژن و بهبود کیفیت زندگی شهروندان در محدوده راه آهن و حاشیه خط راه آهن 1200 اصله درخت زیتون، اقاقیا، زبان گنجشک، چنار، بلوط و سرو، درختان سوزنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت 2500 اصله نهال در نهضت درختکاری محله های مرکزی شهر تهران

کاشت 2500 اصله نهال در نهضت درختکاری محله های مرکزی شهر تهران