مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 09:052020-03-18پزشكي

گام های فولاد سنگان خواف در مقابله با کرونا


در راستای مقابله با کرونا در شهرستان خواف، این شرکت، 500 میلیون ریال به شبکه بهداشت و درمان خواف برای خرید ملزومات بهداشتی و درمانی کمک کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت فولاد سنگان گفت: در راستای مقابله با کرونا در شهرستان خواف، این شرکت، 500 میلیون ریال به شبکه بهداشت و درمان خواف برای خرید ملزومات بهداشتی و درمانی کمک کرد.

علی امرایی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: دو دستگاه تب سنج، تعدادی ماسک و مقداری محلول های ضدعفونی خریداری شد و برای پیشگیری و مقابله با این بیماری در اختیار ستاد مقابله با کرونا قرار گرفت.

وی یادآور شد: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اقداماتی مانند خرید و استقرار یک دستگاه آمبولانس در شرکت فولاد سنگان و اقداماتی از قبیل ضدعفونی محیط کار، توزیع ماسک، سرو غذا در ظروف یک بار مصرف تک نفره، حذف دستگاه حضور و غیاب لمسی، ممنوعیت ورود کارکنان و کارگران مشکوک به کرونا به داخل محدوده کاری در راستای ارتقای سطح بهداشت محیط و حفاظت فردی کارکنان و کارگران این شرکت انجام شد.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش خواف نیز در گفت وگو با ایسنا از اهدای بسته های حمایتی از سوی شرکت فولاد سنگان به دانش آموزان خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام های فولاد سنگان خواف در مقابله با کرونا

گام های فولاد سنگان خواف در مقابله با کرونا