مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 09:102020-03-18سياسي

تولید بیش از 700 هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده در نیروگاه نکا


مدیرعامل نیروگاه شهید سلیمی نکا گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا طی 10 روز گذشته بیش از 700 هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده در این نیروگاه تولید و تحویل سازمان های استان شد.

- محسن نعمتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نیروگاه شهید سلیمی نکا جهت نقش آفرینی در جبهه مبارزه با ویروس کرونا در اقدامی جهادی با مجاهدان عرصه سلامت همگام شده و طی 10 روز فعالیت شبانه روزی بیش از 700 هزار لیتر محلول ضد عفونی کننده سطوح هیپوکلریت سدیم 0.

2 تولید و به ادارات و نهادهای مختلف استان های مازندران و گلستان تحویل دادند.

وی افزود: این اقدام با انگیزه ادای دین به مردم و کمک به دستگاه سلامت کشور انجام شده و تا ریشه کن شدن کامل این ویروس ادامه خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نکا تصریح کرد: محلول تولید شده این مجموعه در اختیار سازمانها و نهادهای مختلفی از جمله استانداری، فرمانداری ها، شهرداری ها و بخشداری های شهرها و روستاهای مختلف مازندران و گلستان، دانشگاه علوم پزشکی، مراکز بهداشتی درمانی، سازمان محیط زیست، شرکت های صنعت آب و برق، مراکز دانشگاهی، جهاد دانشگاهی مازندران و گلستان، سازمانها و نهادهای نظامی و انتظامی، ادارات شهرستان نکا و پایگاه های مقاومت بسیج، شرکتها و دهیاری های روستاهای همجوار نیروگاه قرارگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید بیش از 700 هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده در نیروگاه نکا

تولید بیش از 700 هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده در نیروگاه نکا