مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 09:162020-03-18سياسي

یک فرمانده نظامی: سهم ما در زمان کنونی حفظ جان مردم است


امیر سرتیپ دوم ستاد رضا آذریان روز چهارشنبه و در حاشیه رزمایش سراسری لبیک یا خامنه ای نزاجا به منظور پیشگیری و پایش شیوع بیماری کرونا در مشهد طی گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: ما به عنوان نیروی حافظ امنیت کشور در شرایط جاری طبق وظیفه امر شده به کمک کادر درمانی آمده ایم تا در کنار وظیفه سخت پزشکان و کادر درمانی یاریگر آنها باشیم.

وی ادامه داد: نیروهای قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تا زمان شکست بیماری کرونا، در قالب 30 ایستگاه شهری و همچنین مبادی ورودی جاده ای مشهد مستقر خواهند بود تا این نیرو با جان و دل به امر رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا در راستای حفاظت از جان مردم لبیک گو باشد.

عضو ستاد تدبیر استان خراسان رضوی همچنین گفت: یکی از ایستگاههایی که امروز 28 اسفند کار خود را آغاز کرده، در مدخل ورودی شهر مشهد مستقر است تا خودروهای ورودی بعد از ضدعفونی و نیز تب سنجی سرنشینان آنها امکان ورود به شهر را داشته باشند.

امیر سرتیپ آذریان افزود: همچنین در این چارچوب اگر فردی علائم بیماری داشته باشد، بنابر دستور وزارت بهداشت برای درمان به مراکز قرنطینه دانشگاه علوم پزشکی مشهد منتقل می شود و تا مدت 14 روز در آنجا تحت نظر خواهد بود تا سلامتی خود را بازیابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک فرمانده نظامی: سهم ما در زمان کنونی حفظ جان مردم است

یک فرمانده نظامی: سهم ما در زمان کنونی حفظ جان مردم است