مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 09:262020-03-18سياسي

«فقه، سیاست و حکومت» منتشر شد/ نظریاتی درباره ولایت فقیه


کتاب «فقه، سیاست و حکومت» اثر جدیدی که علی دارابی معاون امور استان های صداوسیما آن را به همراه مسعود مطلبی نوشته است، منتشر شد.

- کتاب فقه، سیاست و حکومت اثر جدیدی که علی دارابی معاون امور استان های صداوسیما آن را به همراه مسعود مطلبی نوشته است، منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جدیدترین اثر تالیفی علی دارابی معاون امور استان های صداوسیما با عنوان فقه، سیاست و حکومت که نگارش آن را همراه با مسعود مطلبی به انجام رسانده، توسط انتشارات جهاد دانشگاهی تهران به چاپ رسید.

این کتاب که با مقدمه محسن اسماعیلی استاد دانشگاه تهران و عضو مجلس خبرگان رهبری منتشر شده با محوریت فقه سیاسی نگاشته شده است و از جمله ویژگی های آن باید به زبان آکادمیک آن اشاره کرد به عبارت دیگر این اثر، کتابی درسی هم محسوب می شود و مختص دانشجویان و نسل جوان نوشته شده است همچنین در بخشی مفصل به شبهات و سوالات فراوان پیرامون مسئله ولایت فقیه پرداخته و جواب های مستدل به آنها داده است، سوالات مهمی چون انتخاب یا انتصاب ولی فقیه، زمان دار و مدت دار بودن دوره رهبری و نیز حق و نحوه اعتراض و انتقاد به رهبری که با مطالعه این فصل، پاسخ های روشنی در اختیار مخاطب قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«فقه، سیاست و حکومت» منتشر شد/ نظریاتی درباره ولایت فقیه

«فقه، سیاست و حکومت» منتشر شد/ نظریاتی درباره ولایت فقیه