مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 09:262020-03-18سياسي

شهروندان بوشهری با ماندن در خانه به شکست کرونا کمک کنند


مجید خورشیدی روز چهارشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و آغاز تعطیلات رسمی نگرانی افزایش سفرها وجود دارد اما مردم باید در این شرایط حساس برای حفظ سلامت خود و خانواده و جامعه از سفر کردن خودداری و میهمان هم دعوت نکنند.

وی تاکید کرد: امسال نباید بزرگترهای خود را ببینیم زیرا این بازدید باعث به خطر افتادن جان آنان می شود به همین دلیل بوشهری های مقیم در استان های دیگر برای دیدن والدین خود به بوشهر سفر نکنند زیرا این بیماری برای افراد مسن کشنده است.

خورشیدی در خصوص سهم خود در بحران کرونا گفت: از زمانی که بیماری کرونا در کشور مثبت اعلام شد و بدون اینکه منتظر باشم ابلاغیه ای ازکشور برسد نخستین جلسه مقابله با بحران کرونا یک روز قبل از انتخابات برگزار شد درحالی که اهمیت انتخابات اینقدر بود که باید به این بحث بیشتر می پرداختیم اما سلامت مردم برهمه چیز اولویت دارد.

وی بیان کرد: کمپین دست ندهیم قبل از برگزاری انتخابات در استان بوشهر راه اندازی شد و عده قابل توجهی از مردم زمانی که به هم می رسیدند از دست دادن که از محوری ترین عامل انتشار بیماری است امتناع می کردند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: ستاد استانی مبارزه با کرونا در استان مصوبه های خوبی داشت و جزو اولین استان هایی بودیم که از بعد از انتخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان بوشهری با ماندن در خانه به شکست کرونا کمک کنند

شهروندان بوشهری با ماندن در خانه به شکست کرونا کمک کنند