مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 09:462020-03-18پزشكي

اهدای اقلام صندوق جمعیت سازمان ملل متحد به مراکز نگهداری سالمندان


رییس سازمان بهزیستی کشور از اهدای اقلام صندوق جمعیت سازمان ملل متحد به مراکز نگهداری سالمندان بهزیستی جهت پیشگیری از شیوع کرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، وحید قبادی دانا در این خصوص گفت: صندوق جمعیت سازمان ملل متحد به منظور همکاری و کمک به سازمان بهزیستی در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در مراکز نگهداری سالمندان، کمک های غیر نقدی خود را در قالب اقلام پیشگیرانه، به سازمان بهزیستی اهدا کرد.

وی افزود: این اقلام درمجموع شامل 29 هزار جفت دستکش لاتکس یک بار مصرف ،7100 لیتر مایع ضدعفونی کننده دست، 800 لیتر محلول ضدعفونی کننده سطوح و همچنین 6 هزار عدد ماسک N95 مجموعاً به ارزش یک میلیارد و 222 میلیون تومان است.

قبادی دانا با اشاره به نحوه توزیع این اقلام در مراکز نگهداری سالمندان گفت: این اقلام در 8 استان آذربایجان شرقی، اصفهان، تهران، خراسان رضوی، قم، البرز، گیلان و مازندران و به تناسب میزان شیوع بیماری کرونا در این استان ها ارسال شد.

رییس سازمان بهزیستی کشور خاطر نشان کرد: اقلام اهدایی باتوجه به محدود بودن، به تعدادی از مراکز نگهداری سالمندان، از جمله سرای سالمندان کهریزک بسته به میزان افراد تحت پوشش اختصاص می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای اقلام صندوق جمعیت سازمان ملل متحد به مراکز نگهداری سالمندان

اهدای اقلام صندوق جمعیت سازمان ملل متحد به مراکز نگهداری سالمندان