مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 09:462020-03-18سياسي

غربالگری؛ سهم بسیجیان ملایر در مهار کرونا


سرهنگ سیدجواد حسینی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در این راستا یک هزار نفر از بسیجیان این شهرستان توسط کارشناسان مرکز بهداشت آموزش های لازم را برای غربالگری ویروس کرونا فرا گرفتند و در حال اجرای این طرح هستند.

وی افزود: یک هزار بسیجی دیگر نیز آمادگی لازم برای آموزش غربالگری کرونا را دارند تا بتوانند در مهار کرونا و قطع زنجیره این بیماری اثرگذار باشند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به تشکیل قرارگاه پدافند زیستی در سپاه و بسیج این شهرستان بیان کرد: در حال حاضر رزمایش 50 گروه جهادی بسیجی ملایر برای ضدعفونی معابر و اماکن شهر آغاز شده است.

سرهنگ حسینی ادامه داد: این گروه های جهادی با حضور 150 بسیجی با 35 دستگاه ماشین آلات هر شب برای مهار ویروس کرونا معابر، خیابان ها و اماکن مختلف سطح شهر را گندزدایی و ضدعفونی می کنند.

آغاز رزمایش 50 گروه جهادی ملایر در ضدعفونی شهر وی گفت: همانند عرصه های مختلف در طول 41 سال از عمر انقلاب اسلامی که بسیج جلودار بوده، در این شرایط سخت نیز بسیجیان بار دیگر وظایف خود را به خوبی انجام می دهند و با کمک به مردم و مسوولان سهم خود را در مقابله با کرونا ایفا می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر افزود: هم اکنون نیز در شرایط جنگ قرار داریم و باید با جهاد عمومی و آمادگی مردم و مسوولان در این جنگ پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری؛ سهم بسیجیان ملایر در مهار کرونا

غربالگری؛ سهم بسیجیان ملایر در مهار کرونا