مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 10:052020-03-18فرهنگي

بازیگر و کارگردان سینما: کرونا را با مهربانی به فرصت همدلی تبدیل کنیم


محمد علی ساربان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص پویش سهم من در بحران کرونا، افزود: بهترین کار در این زمینه، قطع زنجیره انتقال بیماری از طریق قرنطینه های خانگی است و من به سهم خود طی 20 روز اخیر تمامی برنامه ها و فعالیت های هنری بیرون از خانه را تعطیل کرده ام.

وی اظهار داشت: در شرایط فعلی که جهان با بحران ویروس کرونا درگیر است، من ایمان و اطمینان دارم که همه ما با کمک همدیگر این فصل را پشت سر خواهیم گذاشت.

بازیگر سریال یوسف پیامبر ادامه داد: باید صادقانه به مردم اعلام کرد که شرایط امروز خوب نیست و در این موقعیت، هیچ کس از این بیماری مصون نخواهد بود مگر اینکه توصیه های پزشکی و بهداشتی به صورت دقیق رعایت شود.

وی تاکید کرد: اگر می خواهیم سال خوب و پر نشاطی داشته داشیم باید این بیماری را جدی بگیریم و برای مقابله با آن با عزم راسخ تلاش کنیم.

این هنرمند قزوینی افزود: به عنوان یک شهروند از همشهریان تقاضا می کنم توصیه های پزشکی را به دقت اجرا کنند و برای شکست کرونا دست به دست هم بدهند.

وی با تشکر از تمام پزشکان، پرستاران و کادر درمان که از جان و دل برای مقابله با این ویروس تلاش می کنند، گفت: تعداد مبتلایان به این ویروس در سطح جهان روز به روز در حال افزایش است بنابراین تنها راه مقابله و پیشگیری از این بیماری مرگبار خود قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیگر و کارگردان سینما: کرونا را با مهربانی به فرصت همدلی تبدیل کنیم

بازیگر و کارگردان سینما: کرونا را با مهربانی به فرصت همدلی تبدیل کنیم