مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 10:052020-03-18دانش

ساخت ژنراتور دوسو تغذیه توربین بادی در یک حلقه کنترل سخت افزار-نرم افزار


محققان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی موفق به ساخت سیستم ژنراتور دوسو تغذیه توربین بادی در یک حلقه کنترل سخت افزار -نرم افزار شدند.

- محققان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی موفق به ساخت سیستم ژنراتور دوسو تغذیه توربین بادی در یک حلقه کنترل سخت افزار -نرم افزار شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طرح طراحی و ساخت سیستم ژنراتور دو سو تغذیه توربین بادی در یک حلقه کنترل سخت افزار-نرم افزار و مطالعه جامع عملکرد و کنترل مجموعه نیروگاه از سوی پژوهشگران دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهیه و به عنوان یکی از طرح های صنعتی برگزیده دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور معرفی شد.

طراحی و ساخت سیستم ژنراتور دو سو تغذیه توربین بادی در یک حلقه کنترل سخت افزار-نرم افزار و مطالعه جامع عملکرد و کنترل مجموعه نیروگاه از جمله اقدامات انجام شده در این طرح بوده است.

طراحی ساخت مجموعه کامل سیمولاتور DFIG، سنکرون سازی بسیار دقیق ژنراتور با شبکه، کاهش نوسانات توان در شرایط نامتعادل ولتاژ، کنترل سرعت ژنراتور بر اساس نمودار تغییرات سرعت باد، بهره برداری توانی در سرعت های زیر و فوق سنکرون و عملکرد صحیح ادوات حفاظتی(کروبارها) با کنترل مرکزی از دستاوردهای ویژه این طرح برگزیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت ژنراتور دوسو تغذیه توربین بادی در یک حلقه کنترل سخت افزار-نرم افزار

ساخت ژنراتور دوسو تغذیه توربین بادی در یک حلقه کنترل سخت افزار-نرم افزار