مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 10:202020-03-18اقتصادي

تشکیل 373 پرونده تخلف در حوزه کالا، خدمات و بهداشت در چهارمحال و بختیاری


مدیر کل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری از تشکیل 373 پرونده تخلف در حوزه کالا، خدمات و بهداشت دراستان خبر داد.

- محمدرضا عمرون امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به اجرای طرح تسهیل کسب و کار نوروزی 99 گفت: از ابتدای این طرح تا کنون 373 فقره پرونده در حوزه کالا، خدمات و بهداشت تشکیل شده و تعداد 320 فقره مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: متخلفین این پرونده ها به پرداخت مبلغ بیش از 2 میلیارد و 466 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند و احکام صادره در مرحله اجرا قرار دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری افزود: علاوه بر بازرسی های انجام شده توسط مراجع نظارتی، 70 اکیپ تعزیرات حکومتی از 281 واحد صنفی بازرسی مشترک انجام داده، 64 واحد صنفی متخلف شناسایی و پرونده تشکیل شده و در مرحله رسیدگی قرار دارند، این طرح نظارتی ویژه تا 15 فروردین ماه سال 99 به صورت مستمر ادامه دارد.

عمرون بیان کرد: اداره کل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری در راستای اجرای سیاست های سازمان و با فعال کردن شعب کشیک در ایام تعطیل سعی دارد با استفاده از تمام ظرفیت های موجود، حضور مؤثر و کارآمدی در حوزه خدمات و ملزومات بهداشتی و درمانی داشته باشد و در جهت پیشگیری از تخلفات احتمالی در حوزه کسب و کار از اقشار آسیب پذیر جامعه در برابر متخلفان اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 373 پرونده تخلف در حوزه کالا، خدمات و بهداشت در چهارمحال و بختیاری

تشکیل 373 پرونده تخلف در حوزه کالا، خدمات و بهداشت در چهارمحال و بختیاری